مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








قابل توجه کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی

فروشندگانی که فروش مواد اولیه صنایع غذایی را بر عهده دارند شرکت های بازرگانی می باشند. مواد غذایی مثل گوشت، مرغ و سبزیجات که هر روزه در فروشگاههای شهر به عنوان غذای تازه فروش میروند همیشه آنقدرها هم تازه نیستند و زنجیرهی تولید تا رسیدن آنها به ویترین فروشگاه، بر خلاف انتظار، چندان سریع نیست. در واقع بر خلاف تصور رایج که مردم فکر میکنند، بیشتر کارخانههای غذای منجمد، مواد بیکیفیت را منجمد میخرند و منجمد و بستهبندی میکنند، اما مواد اولیهی محصولات پمینا، از بالاترین کیفیت محصولات موجود در بازار که به صورت تازه تهیه میشوند و با استاندارد بالایی به کارخانه تحویل میشوند، تهیه میشود. رفتن از فرودگاه به ماله با فرابر حدود نفری ۴۰ روفیه قیمت دارد. فروش - با تحقیق و توسعه و مذاکره یک محصول قابل قبول را با یک قیمت مناسب نسبت به کیفیت مواد اولیه غذایی ارائه می نماید. پس از گرفتن بسته های پستی از پستخانه و یا جعبه ی پست منزل تان دستان خود را برای حداقل 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. اگر آب و صابون در دسترس نیست از یک ضدعفونی کننده ی دست حاوی حداقل 60٪ الکل استفاده کنید. از این روی به هیچ وجه عدم موجودی از سوی تامین کننده های مواد اولیه غذایی پذیرفته نیست و واحدهای تامین کننده حرفه ای، همیشه مواد اولیه را به اندازه کافی و نیاز بازار، موجود دارند.

شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. میوه ها، قارچ ها و سبزیجات از مزارع، غارها و درختان جمع می شوند و دارای مقادیر زیادی ویتامین هستند و تمایل به شیرینی یا تا حدی تلخ بودن دارند. این رنگ دانه زرد نارنجی است که سبزیجات و میوه ها را به رنگ های غنی خود می دهد. این چیزی است که کمک می کند تا خریدار از کیفیت و سلامت محصولات خود که بر پایه این مواد اولیه تولید شده است، اطمینان داشته و بتواند این محصولات را البته پس از انجام آزمایش های کنترل کیفیت لازم، به بازار مشتریان هدف خود، ارائه کند. نکته: لازم به ذکر است که پس از تحویل مواد اولیه غذایی به واحدهای تولیدی محصولات غذایی، مسئولیت نگهداری و حفظ سلامت آن ها، بر عهده خریدار خواهد بود.

می توانید مواد اولیه را از سایت https://irchem.ir/dietary/ سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. این داستان کسانی است که برای خرید مواد غذایی تازه تعصب دارند اما این همهی ماجرا نیست و لازم است حقایقی را در مورد آن بدانید. انواع میوهها و سبزیهای تازه و سایر خوراکیهای محبوب محلی در این سوپرمارکت عرضه میشود. این شرکت در کشور ترکیه فعالیت می کند و قادر است که از کشورهای خارجی بسیار زیادی سانواع محوصلات و مواد اولیه ار وارد کشور ترکیه کرده و سپس به ایران تحویل دهد. در غیر اینصورت حداقل 2 متر فاصله از فرد تحویل دهنده را حفظ کنید . تمادکالا با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار، سه دسته از محصولات صنایع غذایی از جمله اسانس ها و طعم دهنده ها، ژل سازها و صمغ ها و رنگ های خوراکی را با بهترین کیفیت عرضه می کند. خرید مواد اولیه غذایی (مواد تشکیل دهنده ، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند. مواد اولیه (مواد تشکیل دهنده، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند. تعیین اینکه آیا اقدامات ایمنی موجود در محصول در حال دور زدن هستند (به عنوان مثال، اندازه ذرات برای دستگاههای موجود یا بسته بندی فلزی که از یک آشکارساز فلزی پایین عبور می کنند، بسیار بزرگ است).

با توجه به نیاز قابل توجه کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی، زمینه گسترده ای در خصوص خرید مواد اولیه غذایی وجود دارد و در بسیاری از موارد، به دلیل نقص کیفیت این مواد اولیه، مشکلاتی در خطوط تولید و خروجی محصولات به وجود خواهد آمد. فارغ از این که مسافت بین واحد تامین کننده و واحد تولیدکننده مواد غذایی تا چه اندازه باشد (حتی کوتاه ترین مسافت)، باز لازم است که تمام قوانین و استانداردهای حمل و نقل با توجه به ماهیت مواد اولیه، رعایت گردد. حمل و نقل بهداشتی و اصولی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. این بنای یادبود در بخش جنوب شرقی جزیرهی ماله قرار دارد و به قربانیان سونامی سال ۲۰۰۴ در پی زلزلهی اقیانوس هند، تقدیم شده است. هنگام خرید و در صف ها از دیگران حدود 2 متر فاصله بگیرید. پمینا تازهتر است یا خرید شخصی برای خانه؟ اول بودن در خرید صبح، باعث انتخابهای بیشتر است و علاوه بر آن شانس خریدن محصولات غذایی تازه را بالاتر میبرد. اما اینها همه شرایط ایدهآل است و در عمل ممکن است همهی این شرایط مهیا نباشد و افراد درگیر در این زنجیرهی بسیار مهم، کارشان را به خوبی انجام ندهند و خود این باعث میشود که از شرایط تازه و کیفیت محصول نمیتوان مطمئن بود.



نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در شنبه 4 ارديبهشت 1400

مدیریت یکپارچه‌ی فرایندهای سازمان با crm


در دورهٔ سوم، هر كالا یا خدمت توسط تعدادی عرضه‌كنندگان ارائه می‌شود و بازار از نظر امكان تولید محصول با محدودیتی مواجه نیست. هر بنگاه در صورتی كه نتواند نظر مشتریان را جلب كند، مطلوبیت كالای خود را از دست داده و به زودی سهم بازار را نیز از دست خواهد داد. توسعهٔ امكانات تولید و عرضه و نیز نحوهٔ‌ به ‌كارگیری فناوری‌های نوین، در این عرصه نقش كلیدی در یافتن قابلیت رقابتی توسط بنگاه کسب می‌كند. به علت توسعهٔ امكانات حمل و نقل، توانایی‌های ارتباطات و نیز فناوری‌های نوین در تولید، امكان رشد و توسعهٔ سهم هر یك از رقبا در بازار وجود دارد.

معرفی سی ار ام اوج

در این دوره، كالاها و خدمات تولید یا ایجاد و عرضه شده به بازار، در حد كافی بوده و عرضه و تقاضا به تعادل دینامیكی رسیده‌اند. یک نگرانی بسیار جدی برای هر کسب‌و‌کاری استفاده از سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات تحت وب، قطعاً امنیت است. شایع‌ترین دلیل عدم احتیاط مشاغل نسبت به اتخاذ راه‌حل نرم افزار ابری، نگرانی‌های امنیتی است.

مدیریت کارها و زمانبندی مدیریت زمانبندی ایمیلی، پیامکی و تلفنی و مدیریت مالی (کلیه پرداختی‌ها و دریافتی‌ها، سفارش فروش و فاکتورهای فروش، قراردادها، اسناد مالی و …) هر مشتری و لینک به همان مشتری 

این سیستم‌ها با مدیریت یکپارچه‌ی فرایندهای سازمان، برنامه ریزی برای وظایف و یادآوری‌ها، ارتباط موثر با مشتریان و ابزارهای دیگر، به بهبود بهره‌وری در سازمان و وفادارسازی مشتریان به همراه افزایش فروش آن کسب و کار منجر خواهند شد.

علاوه بر این، می توان در این بخش از روند فرصت های جدید، موفق و نا موفق را در نمودار های زمانی مختلف مشاهده و تحلیل نمود. پنج نکته مهم در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام و ظهور قدرت بنگاه‌ها در توافق یا کنترل بخش‌هایی از بازار و امکان ایجاد فاکتور با فرمت دارایی و با قابلیت درج مالیاتهای مختلف،تخفیفات،حمل و نقل و… امکان درج فاکتور در پرونده مشتریان امکان درج فعالیت،وظیفه،رویداد مرتبط با هر فاکتور بصورت مجزا و با قابلیت ارجاع امور به پرسنل امکان درج اسناد بصورت مجزا برای هر فاکتور معضلات موجود در نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان کدام‌اند؟ بلاک تحقق پیش بینی فروش : نمایش میزان هدف گذاری فروش و میزان تحقق این هدف را نمایش می دهد .

اما مرحلۀ چهارم نیز در این مسیر وجود دارد. به تناسب توسعه و گسترش توانایی‌های تولید محصول در عرصه‌های گوناگون و نیز پیشرفت امکانات حمل و نقل و ارتقای توانایی‌های ارتباطی، به تدریج بازارها به روی همه گونه محصولات باز شده و به این ترتیب، عملاً رقابت آزاد بر سرتاسر زمین حاکم شد.

اگر معتقد شده‌اید که دیدگاه شما به دوران چهارم متعلق نیست، فکر می‌کنید با چه تمهیداتی بتوانید دیدگاه خود را به شرایط امروزین برسانید؟

ادامه: https://www.owj.io/



نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در دو شنبه 6 بهمن 1399

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

ثبت نام و شرکت در آزمون فوق و همچنین ثبت نام برای بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که از یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز شده و به منظور ارائه تسهیلات برای متقاضیانی که نسبت به ثبت نام اقدام نکرده بودند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ آذر ۹۹ تمدید شده است.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند.

طبق آخرین آمار اعلام شده تاکنون تعداد ۲۸۵ هزار و ۲۴۶ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.



نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 25 آذر 1399

انصارالله: بعد از توقف جنگ و محاصره، مذاکره می‌کنیم

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توییتی گفت: ائتلاف سعودی خواهان مذاکره است درحالی که تجاوز و محاصره ادامه دارد. هیچ مذاکره‌ای با وجود ادامه تجاوز و محاصره نخواهیم داشت. امروز به آن‌ها می‌گوییم دروازه صلح باز است و کلید مذاکره در دستان شماست و معادله واضح است.

الحوثی گفت: به چیزی که با محاصره و تجاوز روی آن حساب باز کرده‌اید، نخواهید رسید.

الحوثی ژوئن از آمادگی دولت صنعا برای رفتن به عربستان جهت امضای سند راهکار فراگیر خبر داد و گفت که دولت صنعا آماده مذاکره است.

از سوی دیگر محمدعلی الحوثی گفت: ما در صورتی که درخواست کنند حفاظت از بنادر عربستان را بررسی خواهیم کرد به ویژه اینکه به نظر می‌رسد آمریکا و انگلیس شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به هدف قرار گرفتن نفتکش در بندر جده توسط یک قایق بمب‌گذاری شده، گفت: نهاد امنیتی و نظامی یمن مهارت زیادی در مبارزه با تروریسم آمریکایی و شاخه‌های آن دارد.

شرکت کشتیرانی هافنیا دوشنبه اعلام کرد دلیل انفجار نفتکش این شرکت در بندر جده عربستان برخورد با یک شئ از منبع خارجی ناشناس بوده است.



نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 25 آذر 1399

ابتلای پرندگان در دریاچه چیتگر به آنفلوآنزا تایید نشد

طی هفته‌های گذشته گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده این بیماری در سه استان مازندران، اردبیل و مرکزی باعث افزایش نگرانی‌ها از گسترش این بیماری و مشاهده آن‌ در استان‌های دیگر کشور شده است. رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران ضمن اشاره به مشاهده چند بال پرنده مهاجر تلف شده در دریاچه چیتگر گفت: سازمان دامپزشکی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را به‌عنوان عامل مرگ این پرندگان تایید نکرده است.

محمد کرمی ضمن بیان اینکه تاکنون هیچ مورد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران مشاهده یا گزارش نشده است، اظهار کرد: در هفته گذشته ۳ مورد تلفات پرندگان مهاجر را در دریاچه چیتگر تهران شاهد بودیم که آن را به سرعت به سازمان دامپزشکی اعلام کردیم تا از این پرندگان نمونه‌برداری کنند.

وی ادامه داد: سازمان دامپزشکی براساس آزمایشات و بررسی‌های انجام شده اعلام کرد که تنیجه نمونه‌ها درباره ابتلای پرندگان تلف شده به بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان منفی بوده است.

کرمی با اشاره به افزایش حساسیت‌ها در گشت و پایش محل‌های تجمع پرندگان مهاجر از اوایل پاییز هر سال خاطرنشان کرد: دریاچه چیتگر یکی از محل‌های تجمع برخی گونه از پرندگان مهاجر است که در این فصل مورد بازدید و نظارت از سوی اداره حفاظت محیط زیست تهران قرار می‌گیرد و ما به محض مشاهده چند مورد تلفات در این منطقه این موضوع را به دامپزشکی اعلام می‌کنیم تا در اسرع وقت در محل حاضر شوند و از لاشه پرندگان نمونه‌برداری کنند.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران درباره علل احتمالی تلفات پرندگان مهاجر در دریاچه چیتگر گفت: دلایل مختلفی ممکن است منجربه به مرگ این پرندگان شده باشد البته به احتمال زیاد این پرندگان به‌علت طولانی بودن مسیر پرواز یا تغذیه نامناسب ضعیف و در نهایت تلف شده بودند.

کرمی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: اگر موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران مشاهده، گزارش و تایید شود، پروتکل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی اجرایی و رعایت می‌شود.



نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 25 آذر 1399

مطالب پیشین

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi