می توان با نصب میکرفون خارجی بر روی جی پی اس با سیم کارت دستگاه تماس تلفنی گرفت

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








می توان با نصب میکرفون خارجی بر روی جی پی اس با سیم کارت دستگاه تماس تلفنی گرفت

نرم افزار سرو یکی از نرم افزارهای شرکت وایزر بوده که این نرم افزار را بر اساس پلتفرم های مختلفی همچون آی او اس، اندروید و همینطور تحت وب طراحی کرده اند. درواقع یکی از معایب آنها نیز همین قضیه بود زیرا آنتنهای خارجی بیشتر در دسترس سارقین قرار میگرفت و میتوانستند آنها را از کار بیاندازند. در صورتی که امنیت خودرویتان اهمیت دارد، برای خرید ردیاب خودرو از خدمات فروشگاه آنلاین اول آپشن استفاده نمایید چراکه بهترین مدل ردیاب های خودرو و موتور سیکلت را از برندهای معتبر بازار عرضه میکند. کارکرد این نمونه به این صورت است که با دریافت اطلاعات از ماهواره های جی پی اس، این اطلاعات را در خود ذخیره کرده و پس از متوقف شدن در یک مکان خاص اطلاعات آن را جمع آوری کرده و استخراج می کنند. مدل GR300 مشابه با جی پی اس دیاگی خودرو، دومین نمونه ردیابی است که امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را داراست. در این مقاله سعی داشتیم راجع به قابلیتها و امکاناتی صحبت کنیم که تمامی ردیاب ها ازآنها بهرهمند نیستند. موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت ردیاب خودرو ارزان قیمت روز است باما همراه باشید. شاید بعد از ده ها مقاله ای که تیم تحقیقات وایزر در وبسایت خود منتشر کرده است هنوز برخی از خوانندگان اطلاعات کافی درباره ی دستگاه های ردیاب نداشته باشند.

همچنین می توان با نصب میکرفون خارجی بر روی جی پی اس با سیم کارت دستگاه تماس تلفنی گرفت در این زمان تماس بصورت اتوماتیک برقرار شده و می توان صدای داخل کابین خودرو را شنید که اینکار در مواقع بروز حادثه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شب یک روز تعطیل بود، پیام فرستادم و فکر میکردم لااقل چند ساعت یا حتی روزکاری بعد جواب میدهند ولی در کمال تعجب مسئول محترم پشتیبانی همون لحظه خودش تماس گرفت و راهنمایی ام کرد و بقیه مراحل راه اندازی رو هم خیلی سریع و دقیق انجام داد. برخی از نمونههای آن میتوانند در صورت وارد شدن ضربه به اتومبیل یا روشن و خاموش شدن آن، به شما اطلاع دهند. این وسیله شاید یک مزیت منفی هم داشته باشد و آن هم این بوده که ممکن است خیال شما را از بابت سرقت اتومبیل به طور کامل راحت کند و به همین خاطر اقدامات اولیه مانند قفل کردن دربها را انجام ندهید. بنابراین باید اقدامات ایمنی اولیه را هرگز فراموش نکنید. عملکرد ماهواره های جی پی اس به این گونه است که در تمام دنیا به صورت ۲۴ ساعته کار کرده و در کل دنیا قابلیت استفاده را دارد. ضمن این که برخی ردیابها با برندهای متفرقهای عرضه میشوند که به دلیل کیفیت پایین خیلی زود از کار میافتند و در زمان بروز مشکل، مثلاً در زمان سرقت، به درستی عمل نمیکنند و باعث خسارت صاحب خودرو میشوند. 

میتونم بگم از این کیفیت و سرعت پشتیبانی فوق العاده و سریع شگفت زده شدم و تا حالا تو ایران همچین چیزی ندیده بودم. اولین ردیابی که شرکت پیام جی پی اس آهنربایی، جی پی اس ماشین شخصی میتوانند سرعت و. قفل فرمان، قفل پدال و انواع دزدگیرها دیگر به عنوان سد مستحکمی در برابر سارقان بهحساب نمیآیند و فقط سرعت کار آنها را کند میکنند؛ بنابراین استفاده از وسیلهای که حتی پس از سرقت، امکان به دام انداختن سارق را فراهم کند، امری ضروری است. به هر دلیلی که وسایل نقلیه شرکت و میزان سوخت را میتوان پیشبینی کرد و. اتحادیه اروپا از سال 2022، خودروسازان کشورهای قاره سبز را موظف کرده است که در تمام ماشینهای تولیدشده، یک ردیاب نصب کنند. توجه داشته باشید که سیم کارت روی دستگاه, باید شارژ و بسته اینترنت فعال داشته باشد که البته هزینه ماهیانه زیادی برای شما نخواهد داشت. توجه داشته باشید که با داشتن دکمه SOS ردیاب میتوانید در کمترین زمان درخواست کمک خود را برای شمارههای ثبت شده روی سیمکارت ارسال کنید. اما باید دقت داشته باشید که این ردیابها باید یک سری امکانات مشخص داشته باشند تا بتوانند به خوبی امنیت خودروی شما را بالا ببرند.

عملکرد G19S با باتری داخلی خیلی عالی هست و حدود 10 ساعت میشه اما مدل G18 سریع شارژ تموم میکنه. از همه نظر دستگاه خوبی هست، دقت بالا، باتری خوب، پشتیبانی خیلی خوب پرشین ردیاب، امکان ایجاد نرده و … البته اگر قصد استفاده از این ردیاب بهعنوان مسیریاب خودرو را داشته باشید، میتوانید با استفاده از کابل اختصاصی محصول جی پی اس را به منبع تغذیه ثابتی متصل کنید تا دیگر نگران تمام شدن باتری و ازکارافتادن ردیاب نباشید. نصب این قطعه بر روی افراد نوجوان خانواده اشاره کرد باتری این دستگاه است. قطعه یا دستگاهی که بر روی تلفن همراه و کامپیوتر برخوردار می باشد. ردیاب خودرو مزایای زیادی دارد که میتوان قبل از خرید به آن توجه کرد. ردیاب خودرو دارای دو بخش اصلی بوده که یک بخش آن GPS و بخش دیگر آن مودم دستگاه است که ازطریق یک سیم کارت وظیفه ارسال اطلاعات را دارد. تا جایی که میتوان ردیاب جی آر 800 را یک ردیاب آهنربایی ارزان قیمت در نظر گرفت.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در چهار شنبه 23 آذر 1401

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi