از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبی سفر کنید تا سازه‌های منحصربه‌فردی را ببینید که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شوند، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و بیابان‌های جدید. اما قبل از سفر به دبی نکاتی را باید به خاطر بسپارید که در ادامه به بیان مهمترین نکاتی می پردازیم که باید به آنها توجه کامل داشته باشید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

در نظر گرفتن عوامل آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر اکثراً آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، هوای تحریک کننده و زیاد رطوبت باعث تعریق مداوم می شود. بدین ترتیب هوا در بهار و تابستان بسیار گرم و آزاردهنده می شود و میانگین دمای این شهر به حدود 48 درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و می توانید در سواحل سرسبز زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


از تهران به دبی چقدر طول می کشد؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی توجه به زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از سفر به دبی انجام دهید، رزرو اتاق در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از مسافران دارد. در زیر تعدادی از این هتل های مجلل این شهر را نشان می دهیم.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین این هتل دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

کومنکو: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق در مجاورت مرکز خرید وافی دبی است که با 15 دقیقه رانندگی تا فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق چشم اندازی زیبا از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو منظره ای دیدنی از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و در محوطه آن 9 رستوران مختلف با انواع غذاهای بین المللی سرو می شود.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن 5 ستاره دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه با ساحل دبی فاصله دارد. علاوه بر این امکانات ارائه شده در این هتل اقامت شما را در دبی لذت بخش می کند.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج می باشد. منظره دریا و آب در مجاورت صحرای شهر دبی تضاد جالب و منحصربفردی ایجاد کرده است، علاوه بر این، هتل مینا السلام اتاق های ویژه ای برای افراد معلول و سالمندان دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



آخرین کلمه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی راهنمای کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم تا سفری فراموش نشدنی داشته باشید.اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید با شرکت خوشنام و محبوب سعادت رنت تماس بگیرید. خدمات کرایه ماشین در دسترس است. اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در یک شنبه 20 فروردين 1402

مطالب پیشین
:: آهنگ محسن یگانه به نام وابستگی
:: ویزای قبرس شمالی
:: تجهیزات برای ورزش شنا – لباس تا عینک
:: تشخیص بیماریهای دهانه رحم چگونه است؟
:: تیکنر چیست؟
:: حساب بانکی در ترکیه برای ایرانیان غیر مقیم
:: بهترین روش‌های کاهش اضطراب شب امتحان
:: ورژن گیتاری آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام «کاش میشد»
:: انواع سازهای موسیقی ایرانی
:: آیا کافه بازار برنامه را برای جاسوسی سفارشی می کند؟
:: رابطه جنسی چیست؟ اصول رابطه زناشویی چگونه است؟
:: کاندوم چیست؟ انواع، مزایا و معایب استفاده از آن
:: آهنگ جدید احمد سلو به نام «اهای عشق مجازی»
:: معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
:: نقاط گردشگری شیراز، از باغ ها تا آثار تاریخی شیراز
:: بازنویسی و بازنویسی متن
:: در روز چند لیوان آب بخوریم تا سالم بمانیم؟
:: آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام «نرو به هوای تو من به صدای تو من»Musicdel | موزیکدل
:: هنگام خرید تشک مراقب باشید!
:: اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ در حال افزایش است


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi