مایکروفر خوب چی بخرم 7 یک مایکروفر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








مایکروفر خوب چی بخرم 7 یک مایکروفر خوب چه ویژگی هایی دارد؟


راهنمای خرید مایکروفر

امروزه از اجاق های مایکروویو در آشپزخانه های مدرن در سرتاسر دنیا استفاده می شود. به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است و به عنوان یکی از اقلام ضروری برای هر آشپزخانه به حساب می آید. این بدان معنی است که شما باید مطمئن شوید که بهترین اجاق مایکروویو موجود در بازار را تهیه می کنید و فقط مایکروفر را نمی فروشید.

برای درک بهتر این موضوع، ما در مورد ویژگی ها و ویژگی های مختلف مایکروفر صحبت خواهیم کرد که قبل از خرید مایکروفر جدید باید در نظر بگیرید.

مایکروویو خوب چی بخرم؟

در اینجا ویژگی های مختلف مایکروویو مناسب وجود دارد که باید قبل از خرید مایکروویو جدید در نظر بگیرید:

1- تعداد اعضای خانواده

اندازه خانواده و تعداد اعضای خانواده تعیین کننده نوع و ظرفیت مایکروفری است که می خواهید بخرید. ظرفیت مایکروویو بسته به اندازه خانواده می تواند کوچک یا بزرگ باشد.

با افزایش ظرفیت، قیمت نیز افزایش می یابد، اما اگر تعداد خانواده و مصرف شما زیاد است، باید یک مایکروفر با ظرفیت حداقل 28 لیتر یا بیشتر انتخاب کنید. این بدان معنی است که می توان مواد غذایی بیشتری را بدون هیچ مشکلی در مایکروویو جا داد.

قابلیت مایکروویو

بیشتر مایکروفرهای موجود در بازار بین 25 تا 51 لیتر هستند.

ظرفیت مایکروفر فشرده زیر 28 لیتر است

ظرفیت متوسط ​​یک مایکروفر 28 تا 42 لیتر است

ظرفیت مایکروفر بزرگ 45 تا 56 لیتر است

یک مایکروفر بزرگ ظرفیتی بیش از 56 لیتر دارد

میکند

2- تمایل شما به خوردن

هدف شما و نیاز به استفاده از مایکروویو عامل مهمی در انتخاب است. انواع مختلفی از مایکروفر در بازار وجود دارد: قطعات یدکی لوازم خانگی بوش

● اولین اجاق مایکروویو با گریل است. برای کباب کردن ساندویچ و سبزیجات استفاده می شود. این نوع مایکروفر فقط کار معمولی گرمایش و پخت و پز را انجام می دهد.

● نوع دیگر مایکروویو، مایکروویو یکبار مصرف است که برای پخت و پز و گرمایش ساده استفاده می شود.

نوع سوم شامل اجاق مایکروویو کانوکشن مناسب برای پخت نان و غذاهای مختلف است. بسته به هدف اصلی مایکروویو، می توان انتخاب کرد.

مایکروویوهای کوپرزبرگ دارای 11 برنامه پخت خودکار و 3 حالت حافظه برای تنظیمات مورد نظر هستند.

همچنین دارای یک صفحه چرخان و 2 صفحه گریل بلند و کوتاه هستند.

3- مصرف برق مایکروویو

بسته به ویژگی ها و قابلیت ها، برخی از مایکروفرها انرژی بیشتری مصرف می کنند. همه مایکروویوها طوری طراحی شده اند که ولتاژ بالا نمی کشند. بنابراین، اگر به یک مایکروویو نیاز دارید که به خوبی کار کند، همیشه باید یک مایکروفر خوب را انتخاب کنید که با مصرف انرژی کم، توان بالایی تولید کند.

پیکربندی قدرت مایکروویو با گریل را می توان با توجه به نیاز کاربر سفارشی کرد. اما یک فرد باید به طور خاص قبل از انتخاب این ویژگی را در مایکروویو جستجو کند.

4- صفحه کنترل پنل مایکروویو

انواع مختلفی از پنل های کنترل در مایکروویو وجود دارد. از آنجایی که این یک عملکرد مهم برای استفاده بدون مشکل است، همیشه باید در نظر داشته باشید که آیا فر دارای صفحه کنترل حساس به لمس است یا دکمه های مکانیکی.

5- برنامه های پخت خودکار مایکروویو

زندگی مدرن نیازمند راه حل های مدرن است. در چنین شرایطی همیشه توصیه می شود از گزینه های پخت خودکار برای صرفه جویی در وقت و انرژی استفاده کنید.

برای این منظور باید چند اجاق مایکروویو با پخت خودکار را نسبت به سایر اجاق های معمولی انتخاب کرد. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند و همچنین برای همه افراد پرمشغله ای که زمان پخت و پز خود را ندارند مناسب است.

6- قفل کودک مایکروویو

مایکروویو می تواند برای کودکان زیر 10 سال بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل خرید مایکروفر با قفل کودک توصیه می شود.

اساساً بازی کودک با مایکروویو می تواند فاجعه ایجاد کند. به همین دلیل در انتخاب مایکروفر باید قفل کودک را در نظر بگیرید.

7- گارانتی و نمایندگی تعمیر ماکروویو بوش

خدمات پس از فروش یک جنبه بسیار مهم در دریافت خدمات یا حل هر گونه مشکلی است که ممکن است پس از خرید محصول برای شما پیش بیاید. وقتی صحبت از خدمات سریع به میان می آید، همیشه باید ارزیابی کنید که آیا برندی که انتخاب می کنید قابل اعتماد است یا خیر.

در چنین مواقعی باید به خدمات پس از فروش مناسب دسترسی داشته باشید و گزینه های گارانتی اضافی را برای افزایش عمر دستگاه خود انتخاب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در پنج شنبه 6 مهر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi