چه کسی دیگر آرزوها برای موفقیت با دبی مال

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








چه کسی دیگر آرزوها برای موفقیت با دبی مال

 

تقرير عن فندق برج العرب دبي - موقع ابن بطوطة ایستگاه متروی برج خلیفه/دبی مال (خط قرمز) درست کنار اسکای ویوز است. میتوانید در پیستِ اختصاصی مرکز خرید، به اسکی روی یخ بپردازید، در سینمای بزرگِ ریل، فیلم ببینید، خوشمزهترین غذاها را در رستورانهای متنوع آن امتحان کنید، از اجراهای زندهی موسیقی و نمایشهای مختلف مُد لذت ببرید و به تماشای اسکلت یک دایناسور ۱۵۵ میلیون ساله که از کنار هم قرار گرفتن استخوانهای واقعی این موجود عظیمالجثه ساخته شده است، بروید. در کنار جذابیتهای بصری و معماری بنا، گردش در موزه حس و حال بهتری را هم به شما القا میکند. همچنین برج خور دبی (Dubai Creek Tower) که در حال ساخت است، با ۹۲۸ متر ارتفاع بالاتر از برج خلیفه بلندترین سازهی جهان خواهد بود. عکاس: ناشناس«هتل سوفیتل دبی پالم» (Sofitel Dubai the Palm) نمونهای عالی از استراحتگاه خانوادگی در دبی است که بهراحتی میتوانید یک هفته در آن اقامت کنید و از طیف وسیع سرگرمیهای آن خسته نشوید.در این هتل، سه استخر شنا، کلوپ آروما کیدز و ساحلی بزرگ وجود دارد. برج العرب یکی از لوکسترین هتلهای هفت ستاره در جهان است و نماد دبی محسوب میشود. هتل سه ستاره سیتی استار برای یک اقامت ارزان قیمت در سفر به دبی، گزینه مناسبی است. السیف هریتیج هتل (Al Seef Heritage Hotel) یک هتل چهار ستاره است که امکانات لوکس از جمله اتاقهای مجهز، سرویس اتاق و سرویس قهوه و چای را با فضای قدیمی السیف ترکیب کرده و فضایی از دوران قدیم ایجاد میکند که طلسمی منحصربهفرد دارد. در این مراسم یک سری موارد جالب هم وجود دارد مانند اینکه: وقتی برای شما قهوه ریخته می شود تا زمانی که شما استکان خود را تکان نداده باشید، در حقیقت می گویید که شما باز هم مایل هستید که قهوه بنوشید. درست بیرون دبی مال با مجسمهی قلب فلزی دبی استیل هارت مواجه میشوید که لوکیشن بینظیری برای عکاسی در دبی با برج خلیفه در پسزمینه است.

با ارتفاع ۸۲۸ متر، این برج بیش از ۱۶۰ طبقه دارد و در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این آبشار ۲۴ متر ارتفاع دارد و با تندیسهایی که درحال شیرجه هستند تزیین شده. بلیتهای استاندارد که با آن میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ دیدن کنید بین ۱۵۹ تا ۲۳۴ درهم هستند. در ساعات ۴-۶:۳۰ عصر قیمت آن ۱۵۸ درهم است. در این بازار قیمت طلا بر روی صفحه های موجود در بازار و مغازه ها به نمایش گذاشته می شود و قیمت طلا بر اساس نرخ مصوب شده بعلاوه مزد ساخت آنها مشخص خواهد شد. دبی میراکل گاردن بیشک یکی از زیباترین باغگلهاییست که تا به حال دیدهاید. همانطور که از نام این طبقه پیداست، قرار است شما در این طبقه موزه از فناوری هایی که در زمان حال وجود دارند و دائم در حال تغییر هستند مانند لباس های جت گرانشی، خودروهایی که توسط فناوری هایپر لوپ جابه جا می شوند و به خصوص ماشین ها و وسایل نقلیه برقس که آینده نگر هستند و بسیاری از فناوری های روز که با سرعت در حال تغییر هستند، دیدن کنید. این چرخ و فلک دارای ۲۸ کابین است که هر کدام در بهترین حالت گنجایش ۴۰ نفر بازدید کننده را دارند. لگولند سرزمین سرسرههای هیجان انگیز ، چرخ و فلک های بزرگ و تابهای جذاب است. دنیای داخل هتل مملو از ترس و وحشت خواهد بود و می توانید اوج هیجان را در این هتل تجربه نمایید. شما میتوانید با حیوانهای دریایی در زیر آب تعامل داشته باشید و از تجربه شگفتانگیز شنا در نزدیکی دلفینها به هیجان خواهید آمد. استفاده نمایید و قابل ذکر است برای شنا کردن در محدوده اجازه داده شده نگران نباشید زیرا غریق نجات های حرفه ای در آنجا حضور دارند تا در صورت نیاز سریعا” بتوانند به مردم کمک کنند.

اگر هم شلوغ باشد مردم معمولاً برای گرفتن عکس صف میبندند تا کسی عکسها را خراب نکند. این آکواریوم دارای تونلی محبوب و شناخته شده می باشد که دارای 51 متر طول، 20 متر عرض و همچنین 11 متر ارتفاع می باشد که با رفتن به آنجا هم می توانید از دنیای متنوع و گوناگون اقیانوس دیدن کرده و لذت ببرید و هم عکسهای یادگاری بسیار خاص و زیبایی را بگیرید و به یادگار برای خود نگه دارید و خاطراتی خوش از بودن در این آکواریوم چشم نواز را به ثبت برسانید. هر زمانی مناسب است، اما بهتر است وقتی بروید که آسمان صاف و بدون گرد و غبار باشد. بهتر است صبحها بروید که آکواریوم خلوت است تا از شلوغی فرد دیگری در عکستان نیفتد. هر زمانی از روز میتوانید بروید، اما بهترین زمان صبح زود است تا به شلوغی نخورید. بنابراین هنگام رزرو تور گزینهی ۳ بعدازظهر به بعد را انتخاب کنید. این مسیر ممکن است تا یک ساعت طول بکشد؛ بنابراین اگر عجله دارید میتوانید از تاکسی استفاده کنید. این آکواریوم یکی از چیزهای است که هتل آتلانتیس را به مکان عالی برای عکاسی اینستاگرامیتان تبدیل میکند. حتما تا به حال عکسهای زیادی از این آکواریوم شگفتانگیز دبی دیدهاید اما جذابترین جای آن، داخل خود آکواریوم نیست، The Ambassador Lagoon است که میتوان از داخل هتل و بدون نیاز به ورودی آکواریوم نیز به آن دسترسی رایگان داشت.

با این وجود خوشبختانه در چند سال اخیر به دلیل وجود باغ وحشهایی همانند باغ وحش آکواریوم دبی، جمعیت آنها در حال احیا است. اما خوشبختانه این پارک بخشهایی دارد که لازم نیست برای ورود به آن ساکن هتل باشید، مثل پارک آبی آکواونچر و آکواریم لاست چمبرز. هات پارک در ریزورت ریو کوئنته، که یکی از بزرگترین استراحتگاههای برزیل است، پیدا کنید. هر زمانی خوب است اما صبح زود و پیش از گرم شدن هوا و شلوغ شدن محله بهترین زمان است. خیلی شلوغ نیست و هر زمانی از روز مناسب خواهد بود. در این فعالیت با بالا رفتن از طناب آویزان، انرژی و استقامت شما به چالش کشیده میشود. اما اگر جمعهها به این مرکز سر بزنید، شاید برخی از فروشگاهها بسته باشند. توضیحات : پارک آبی آکوادونز یکی دیگر از محبوبترین پارکهای آبی در دبی است که شامل آبشارها، استخرها و تجهیزات تفریحی متنوعی است. مسجد جمیرا یک مسجد بزرگ است که در سال های اخیر توجه بیشتری به خود جلب کرده است و در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی دبی واقع شده است.در نظر گرفته می شود در میان ترین عکس مذهبی اشیاء در داخل کشور این مسجد ساخته شد در سنتی فاطمی سبک در سال 1976 و آن را به سیاست "درهای باز, باز کردن ذهن" است که به نوبه خود بدان معنی است که غیر مسلمانان می توانید آن را بیش از حد.تورهای در حال انجام توسط شیخ محمد, اجاره خودرو در دبی مرکز فرهنگی درک معمولا در نظر گرفتن یک ساعت انجام می شود که در آن بازدید کنندگان قادر به یاد بگیرند که چگونه زندگی و دین در امارات واقعا است. با این حال اگر میخواهید به طبقهی ۵۴ که پنل شیشهای ندارد بروید، باید بلیت مخصوصNext Level Experience بگیرید. دبی با ایران توافقی به قصد تبادل مسافران و بار از راه دریایی وضع کرده است که شما برای سفر دریایی از ایران، ابتدا باید خود را به به شهر بندر لنگه رسانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و آب و هوایی با کشتیهای مسافر بری شما را به دبی خواهند رساند، اغلب این کشتیها در ساعت 10 الی 11 صبح بندر لنگه را به مقصد دبی ترک و در ساعتی حدود 3 الی 4 به ایران باز می گردد، پس باید بدانیم که از بندر لنگه تا دبی حدود 5 ساعت در راه خواهید بود.

حداقل شش مسافر برای آغاز سفر لازم است. این ترمینال با سه طبقه، دارای ظرفیت ۱۵ میلیون مسافر است. این عبرهها ظرفیت بیشتری دارند و تا ۲۰ مسافر میتوانند در خود جای دهند. مقامات امارات متحده عربی تأکید کردهاند که این موزه یک پایگاه مهم برای دانشمندان، متفکران و کارشناسان سراسر جهان خواهد بود است و نشانگر امید و آینده بهتری برای همگان است.. نا گفته نماند که این شهربازی ها، تمامی از نظر ایمنی تایید شده هستند و با به روز ترین تکنولوژی های دنیا، ساخته شده اند. برای استفاده از لوازم پارک آبی آتلانتیس دبی حتماً نکات ایمنی درج شده بر روی دستگاها را رعایت کنید. در غیر این صورت نیز از ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال ۱.۵ کیلومتر پیاده راه است. این پارک بینهایت زیبا بوده و دارای مناظر خیرهکنندهای برج خلیفه و سایر آسمانخراشهای اطراف است. آبهای آرام و شفاف آن، برخورداری از تمامی ویژگیهای یک ساحل زیبا را به شما میدهد. سفر با عبره تجربهای منحصر به فرد و اصیل را برای محلیها، ساکنین و گردشگران فراهم میکند. چه در دبی زندگی کنید و چه در سفر به دبی میخواهید تاریخ غنی دبی را مشاهده کنید، ما به شما میگوییم که چگونه میتوانید این آخر هفته یا در سفر به دبی با قایقهای عبره در خور دبی به گشتوگذار بپردازید. در پایان به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که ریختن هر گونه زباله چه در سواحل دبی و چه در دیگر جاذبه های گردشگری و حتی خیابانها کاملا ممنوع است و جریمه نقدی دارد. از آنجایی که این محله هنوز در حال ساخت است، دسترسی به وسایل حملونقل عمومی ندارد و تنها گزینه گرفتن تاکسی است. در این مجموعه امکاناتی برای خدمات بیشتر و رفاه حال بازدیدکنندگان وجود دارد که اپلیکیشن دبی مال، نقشه و راهنمای مرکز خرید به زبانهای مختلف، سرویس حمل و نقل داخل مجموعه، سرویسهای بهداشتی، نمازخانه و بخشی برای اشیای گمشده مسافران بخشی از آنهاست.

شما تا به حال تجربه عکاسی در دبی را داشتهاید؟ بلیط ترکیبی هر دو پارک(پارک تفریحی لگولند، پارک آبی) بر روی هم 995 درهم قیمت گذاری شده است، به طوری که بلیط مربوط به لگولند دبی 765 درهم است. صبحانه را رزرو کنید که تنها ۱۲۹ درهم هزینه دارد. تنها عیب اینجا این است که نمیتوانید با دوربین حرفهای عکس بگیرید بنابراین داشتن گوشی همراه با لنز واید به دردتان خواهد خورد. بدون تردید اهداف گستردهای که حاکم دبی و مسئولان این کشور در نظر گرفته اند، به خوبی می تواند در آینده این کشور را قطب گردشگری و نوآوری معرفی کند. نگاهی به عکسهای آن بیندازید میفهمید چرا یکی از بهترین مناظر برای عکاسی اینستاگرامی معرفی شده. اگر خود شما در زمینه عکاسی در دبی فعال هستید، میتوانید برای جذب مشتریان جدید و گرفتن سفارشات جدید، کسبوکار خود را در وبسایت رسانا معرفی کنید. اگر بلیت را از خود ایستگاه عبره تهیه میکنید، باید توجه کنید که برخی ایستگاهها کارت نول یا کارت اعتباری قبول نمیکنند و شاید لازم باشد همراه خود پول نقد داشته باشید. همچنین از نزدیک با ایستگاه قطار ویکتوریا در شهر بمبئی که یکی از نمادهای این شهراست دیدن کنید. طبقه فوقانی توسط تیرهای چوبی پشتیبانی می شود و سقف آن از نخل ، گل و گچ ساخته شده است. عبرهها قایقهای چوبی سنتی هستند که توسط ادارهی راه و ترابری دبی (RTA) ساماندهی و نظارت میشوند. استارباکس السیف نیز یکی از زیباترین جاهای دبی است و از سازههای چوبی و تراس کاهگلی آن عکسهای بینظیری میتوان گرفت. را میتوان نام برد. بزرگترین شهربازی و پارک سرپوشیده دنیا آی ام جی نام دارد.

آسمان خراش خلیفه علاوه بر رکوردار بودن در بلندی، در سطح امکانات و رفاه نیز از سرآمدان جهان به شمار می رود، به طوری که ثروتمندان و افراد مشهور زیادی از سراسر دنیا خواستار اقامت در این برج زیبا هستند. این برج مهم ترین نماد دبی محسوب می شود این برج در حقیقت یکی از معروف ترین هتل های دنیا است که به عنوان سومین هتل مجلل و مرتفع در دنیا شناخته می شود. در صورت استفاده از وسایل حملونقل عمومی میتوانید از خط متروی قرمز که در ایستگاه برج خلیفه/دبی مال توقف دارد استفاده کنید. راحتترین کار این است که همراه با بازدیدتان از دبی مال یا برج خلیفه، از بالهای مکزیک نیز دیدن کنید؛ چرا که خیلی نزدیک هستند. این ساختمان چنان فضای سنتی و قدیمیای دارد که بهکلی فراموش میکنید وارد یک کافیشاپ زنجیرهای آمریکایی شدید. خوزی و آل ماچبوس از غذاهای سنتی دبی هستند. سکوی تازهتاسیس اسکای ویوز یکی از جذابترین جاها برای عکسهای اینستاگرامی است. ورودی اسکای ویوز ۸۵ درهم است و شامل یک نوبت سرسره شیشهای نیز میشود، اما نوبتهای اضافی ۲۵ درهم هزینه دارند. هزینه کرایه برای سفر با عبره خصوصی در خور دبی ساعتی ۱۲۰ درهم میباشد. اما اگر میخواهید سفر خود را از قبل برنامهریزی کنید، میتوانید از وبسایت RTA بلیت آنلاین تهیه کنید و با کارت اعتباری هزینه بلیت را بپردازید. همچنین میتوانید یک تور رزرو کنید که شامل ایاب و ذهاب نیز میشود و بازدید از گلوبال ویلج را نیز در برنامه دارد. اینجا نیز از آنجاهایست که میتوانید عکسهای اینستاگرامی عالی بگیرید. منظرهی ساحل در هر زمانی از روز فوقالعاده است، اما عصر و هنگام غروب میتوان عکسهای بینظیری گرفت. منظرهی طلوع خورشید نیز درست روبهرویتان است و لازم نیست برای گرفتن عکس مورد نظرتان با شلوغی سروکله بزنید. اگر میخواهید عکسهای هوایی با منظرهی دریا و ساحل بگیرید، بهترین جا برای اینکار همینجاست.

این آکواریوم پر از انواع ماهی، سفرهماهی و کوسهست که چشم هر بینندهای را خیره به خود میکند و بیشک میتوانید عکسهای بینظیری بگیرید. بلیت صبحگاهی در روزهای آخر هفته برای این کار مناسب است و در آن ساعات میتوانید عکسهای بینظیری بگیرید. این موزه در سال ۱۹۸۷ ساخته شد. در این مرکز خرید لوکس و مدرن با قیمت ها و تخفیف های خوبی از معروف ترین برند ها رو به رو خواهید شد که شما را وسوسه به خرید خواهد کرد. هزینه: بسته به توری که انتخاب میکنید، روز و ساعات بازدید متفاوت است. به گزارش گروه تحریریه سایت، مسئولان شهر دبی جهت عوض کردن آب و هوای این شهر و در جهت داشتن فضای طبیعی پول های کلانی خرج کرده اند و یکی از این نمونه کارها دریاچه مصنوعی این شهر هست. در پیست اسکی دبی یک تئاتر سه بعدی برگزار می شود.برای تماشای این تئاتر باید حتما از پیش زمان اجرای آن را چک کرده و برنامه بازدید خود از پیست و بازی در آن را با این برنامه هماهنگ نمایید.تماشای تئاتر سه بعدی پیست اسکی دبی، برای تمامی اعضای خانواده و به ویژه کودکان فوق العاده جذاب خواهد بود. روش های مختلفی برای دسترسی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به تاکسی، اتوبوس دبی و مترو دبی اشاره نمود. این ساحل شیک که در منطقه جمیرا واقع شده است، فعالیتهای متنوعی را برای همه سنین ارائه میدهد. اگر در خانه خود در موقعیت شیک هستید، باید به فروشگاه های مبلمان مانند هوم باکس و هوم سنتر بروید. تفریحات آبی می توانند برترین تفریحات دبی برای کسانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر را دارند. بهترین زمان برای سفر به دبی، فصل های سرد سال است.

نمیشود به دبی سفر کرد و از صحرای دبی بازدید نکرد. بهترین زمان برای عکاسی بعدازظهر است که بتوانید هنگام غروب و ساعات طلایی عکاسی آنجا باشید؛ چرا که در آن ساعات صحرای دبی تبدیل به یک مکان جادویی میشود. سپس سوار اتوبوس شماره 105 شوید که شما را مستقیم به میراکل گاردن میبرد. بسته به نوع عبره که موتوری یا بنزینی باشد، قیمت بلیتی که میگیرید برای یک سفر ۱ تا ۲ درهم خواهد بود. با بلیتی که تهیه میکنید میتوانید یک بار سوار این سرسره شوید. یک پارک جداگانه برای بانوان هم در پارک صفا هست که اگر با جمع دخترانه به پارک میروید میتواند جای خوبی برایتان باشد. در این پارک آبی دبی بخشی هم برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است که بچه ها شما می توانند در این بخش با سایر هم سن و سال های خود بازی نموده و اوقات خوشی را سپری نمایند. در خیابان مد دبی مال، صدها برند معروف حوزه پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه و نوزاد، آخرین محصولات خود را عرضه می کنند. این اتاق در مرکز خرید مشهور ابن بطوطه قرار دارد و مرکز خرید این بطوطه به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی پس از دبی مال است که در خیابان شیخ زاید قرار دارد. پرواز بر فراز آسمان دبی: در دبی مکانی وجود دارد که میتوانید برای دیدن مناظر زیبای این شهر از ارتفاع بالاتر، مشاهدهی منطقهی نخل جمیرا (Palm Jumeirah) یا مجمعالجزایر مصنوعی جهان (The World) که بهشکل نقشهی جهان ساخته شده است، از یک پرواز ۱۵ تا ۲۵ دقیقهای با هلیکوپتر بر فراز دبی لذت ببرید. آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان است که در مجموعه دبی مال و در امارات متحده قرار دارد. راحتترین کار این است که همراه با بازدیدتان از دبی مال یا برج خلیفه، از هتل پالاس داونتاون نیز دیدن کنید چرا که خیلی نزدیک هستن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در یک شنبه 9 مهر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi