تصویر فرودگاه بین المللی دبی شما در Top

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








تصویر فرودگاه بین المللی دبی شما در Top

 

این جزیره بسیار زیبا دارای هتل های لوکس و سواحل زیبا با مناظر خیره کننده است. اسکی دبی مربوط بهامارات مال است و بخشی از کمپانی Majid Al Futtaim Group میباشد. این پیست که یکی از مشهورترین جاذبههای این شهر است، در مرکز خرید امارات جای گرفته است و در حال حاضر سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا بهشمار میرود. در نزدیکی این اقامتگاه طیف گستردهای از غذاخوریها، مراکز خرید و سرگرمی قرار دارد و به کلوپهای ساحلی پرجنبوجوش و سواحل عمومی بکر نزدیک است. در شاکشوکا به هیچ عنوان از گوشت استفاده نمی کنند و این غذا به عنوان یکی خوراکی مناسب برای گیاهخواران پیشنهاد می شود. این پیست اولین پیست سرپوشیده در دنیا در نوع خود باشد. این آب نما، بزرگترین فواره موزیکال دنیا و جزء دیدنیهای پر ظرفدار دبی میباشد. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی در بین دیگر جاهای تفریحی دبی برای کودکان، سرگرمیهای متفاوتی برای خردسالان دارد. به همین دلیل اگر میخواهید فرزند دلبندتان را به یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان ببرید و حسابی شگفتزدهاش کنید، حتماً سری به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی (Dubai Aquarium & Underwater Zoo) بزنید. این پارک رو باز با امکان سرد و گرم کردن آب با توجه به فصول مختلف سال، روزی خاطرهانگیز را برای شما رقم خواهد زد! سالانه توریستهای متعددی برای بازیهای زمستانی نظیر اسنوبورد و اسکی به این مجموعه سر میزنند. از آنجا که دبی یک شهر گرمسیری است، در فصل زمستان توریستهای بیشتری دارد و در نتیجه هزینه اقامت در هتل بیشتر است. دبی نیز تنها امارتی است که معابد هندو و گوردوارا (معابد سیک ها) دارد.

منطقه ۴۷ که در اینسبروک در دامنه های رشته کوه آلپ قرار دارد، بزرگ ترین پارک ماجراجویی فضای آزاد اتریش نیز به حساب می آید. وجود کافهها و رستورانها در فضای تاریخی بازار توانسته گردشگران زیادی را به وجد آورد. سازههای دست ساز انسانی بسیار کمی وجود دارند که توانسته باشند مورد توجه عموم واقع شوند و شگفتی آفرینی کنند. نمایش بسیار تماشایی بوده و فوارهها گاهی آب را تا ارتفاع ۱۵۰ فوت به هوا پرتاب می کنند. جاذبهای در دریاچه برج خلیفه به طول 275 متر که توانایی پرتاب آب تا ارتفاع حدود 170 متری خود را داراست. اگر به هنر علاقه دارید در اسکله ابرا میتوانید حدود ده دقیقه با قایقهای سنتی و چوبی در آبهای خلیج فارس به گشت و گزار بپردازید و در آخر از گالریهای هنر و بازار پارچه فروشان دیدن کنید و در نهاین به بازار طلا فروشان برسید. در نهایت اگر به دنبال تفریحات ویژه به همراه خرید در دنیای برند هستید، در اولین فرصت از دبی دیدن کنید. به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده است. این شهربازی در حقیقت ترکیبی از پارک آبی و شهربازی است و در آن انواع بازی های آبی و هیجانی وجود دارد و همین موضوع رمز موفقیت و شهرت واندرلند است، البته این مرکز از قدیمی ترین شهربازی های عمارات هم هست و در پارک آبی آن بیش از ۳۰ نوع تفریح آبی وجود دارد. پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین و بزرگترین پارک آبی های دبی است که جزومحبوب ترین ها نیزمحسوب میشود،به واسطه موقعیت مکانی که این پارک دارد،جزو شلوغ ترین پارک های آبی دبی است.اگر به لیست بهترین پارک آبی های دنیا نگاه کنیم در ده تای اول این لیست قطعا وایلد وادی جزو انهاست. گفتیم که دبی مال در نزدیکی برج خلیفه ساخته شده و جزو پروژه ساخت خلیفه میباشد.

برج خلیفه یکی از مهمترین دیدنیهای دبی است که با ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه، بلندترین ساختمان دنیا بهشمار میآید. هتل آتلانتیس در جمیرا واقع شده و به خاطر داشتن ساحل شنی اختصاصی، آکواریوم زیبای زیر آب، امکان شنا کردن با دلفینها و پارک آبی اختصاصی میان گردشگران این شهر بسیار محبوب است. عین دبی در جزیره بلوواترز واقع شده است، جزیره مصنوعی که از طریق یک پل عابر پیاده به نام The Wharf Link به استراحتگاه ساحلی جمیرا (JBR) متصل می شود. این شاهراه هم چنین بسیار از توسعه های جدید را مانند نخل جمیرا و مارینای دبی به هم متصل میکند. این ساحل از امکانات فوقالعادهای نظیر صندلیهای راحتی ساحلی و تفریحات آبی مانند جت اسکی برخوردار است. بخشی از دیدار کویر عکاسی است. درصورتی که در برنامه تور انتخابی شما، سافاری کویر نباشد، میتوانید خودتان برنامهریزی کنید و از تورهای یک روزه که در این شهر ارائه میشوند هیجان را در کویر دبی، در سافاری تجربه کنید. چرا که ون هایی با رنگ های مختلف، جهت ارائه غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در ساحل وجود دارند که می توانید از آن غذا تهیه کنید. تحقیقات بازاریابی بینالمللی: با توجه به جمعیت بینالمللی متنوعی که در دبی زندگی میکنند و بازدیدکنندگان بینالمللی که این شهر را میپذیرند، تحقیقات بازاریابی بینالمللی بسیار حائز اهمیت است. با اضافه شدن ترمینال 2 ظرفیت مسافر تا 2 میلیون نفر افزایش پیداکرد و احداث ترمینال 3، ظرفیت مسافر را به 60 میلیون نفر رساند.

در اعماق مخزن 10 میلیون لیتری شیرجه بزنید و با رو در رو شدن با بزرگترین مجموعه کوسههای ببر شنی در جهان، هیجان خارقالعادهای را تجربه کنید. این پیست اسکی با فضای برفی طبیعی و شیبها و رمپهای هیجانانگیز، به علاقهمندان به ورزشهای زمستانی و تجربهی هیجان ناب، فرصتی را برای تفریح و تلاش برای کسب مهارتهای جدید فراهم میکند. اسکی دبی، یک پیست اسکی سرپوشیده با 22500 متر مربع فضای داخلی اسکی است. نیمی از صندلیهای در داخل برای بخشی از مهمانان و نیمی دیگر از صندلیها در فضای بیرون که راحت و روشن است چیده شدهاند. در منوی بالش 17 نوع بالش در دسترس مهمانان قرار دارد ، این منوی گسترده بالش برج العرب به گونهای طراحی شده است که میهمانان بتوانند خوابی رویایی داشته باشند. زبان رسمی عربی است اما انگلیسی، هندی، اردو، مالایی و تمیل نیز بصورت گسترده صحبت می شود. زبان رسمی : عربی ( انگلیسی، هندی، اردو، مالایی و تمیل نیز بصورت گسترده صحبت می شود. همچنین تعداد کمی مرکز و مدرسه اروپایی نیز وجود دارد. شما از این رستوران می توانید در همان حال که بهترین غذاهای اروپایی را میل می کنید، خلیج فارس و مرکز دبی را به راحتی ببینید. گلف باز مشهور تیگر وودز(به انگلیسی: tiger woods) چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد.

امیرنشین دبی در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عربی است. اغلب این صبحانه در ظروف کم عمق به همراه نان سرو می شود و یکی از صبحانه های محبوب در دبی و امارات متحده ی عربی است. فوارههای موجود با آهنگهای زیبای عربی میرقصند و منظرهای زیبا به وجود میآورند. فواره دبی توسط شرکتی در کالفرنیا طراحی شده که خالق فوارههای بلاژیو در لاس وگاس است. بهترین زمان بالن سواری زمانی است که باد ملایمی میوزد. بهترین هتلهای دبی که اوقات خوشی را برای شما رقم میزند! برج خلیفه مشهورترین مکان دبی است که معماری بسیار خاص و لاکچری دارد. این جاده قبلاً به عنوان جاده دفاع شناخته شده است. در بین سال های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸، ۳۰ کیلومتر از این جاده گسترش یافت. همه میدانیم که در چند سال اخیر کشور امارات با پیشرفت چشمگیرش همه را حیرت زده کرده است و باغ گل دبی که میراکل نام دارد، نیز یکی از همین دیدنی های منحصربهفرد دبی است. فرودگاه بین المللی دبی، اصلیترین فرودگاه کشور امارات است که هر هفته در این فرودگاه، حدود هشت هزار پرواز به بیش از ۲۷۰ مقصد در کشورهای مختلف دنیا انجام میگیرد. البته که میتوان برای فرار از جمعیت زیاد فصلهای خنک سال، در فصل بهار یا تابستان به این مکان دیدنی رفت، اما بهطور حتم باید طاقت گرمای دبی را داشته باشید.

السیف دبی 2022 کودکان زیر 2 سال، اجازه ورود را ندارند. همچنین بهتر است قبل از عکاسی از مردان از انها اجازه گرفته شود .به طور کلی ، عکاسی از ساختمان های دولتی و یا تاسیسات نظامی ممنوع است. با این حال ، در خارج از هتل ها رستوران ها اجازه سرو به مشروبات الکلی وجود ندارد. بچه های شما عاشق سرسره های این بخش از پارک آبی آتلانتیس دبی که خارج از برج های سلطنتی (the Royal Towers) قرار دارد، خواهند شد. این آکواریوم یه تونل بزرگ داره که امکان قدم زدن و دیدن این همه آبزیان و حیوانات آبی را از نزدیک دید . این مسجد از بزرگترین، زیباترین و مجللترین عبادتگاههای مسلمانان در دبی بوده و تنها مسجدی است که گردشگران غیرمسلمان نیز میتوانند از آن دیدن کنند. این مرکز خرید یکی از آن مراکز خرید دبی است که ارزش دیدن دارد. امکان بازی گلف در این باشگاه در هر ساعتی در شبانه روز میسر است. در کنار این خوراک نان هم قرار می دهند. این تور متنوع است و در کنار سافاری چیزهای دیگری را نیز تجربه خواهید کرد. مراکز تفریحی دبی بسیار متنوع اند اما اکثر افراد تجربه تفریحات جدید و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان خود بیشتر می پسندند. در پارک آبی وایلد وادی علاوه بر سرسره های هیجان انگیز، 3 استخر بسیار بزرگ هم وجود دارد که می توانید برای شنا یا استراحت در تخت های اطراف استخر به سراغشان بروید.

در این واحد دو تخت کوئین موجود است. شاکشوکا اصالتا متعلق به نواحی مدیترانه و ترکیه است. در این مجموعه تفریحی جذاب شما قادر به انجام هر نوع تفریحی هستید! با کجارو در این مطلب همراه باشید تا مهمترین دیدنی های دبی را به شما معرفی کنیم. همهی اینها روی هم باشگاه گلف امارات را به یکی از معروفترین دیدنیهای دبی تبدیل کرده است. و همچنین اسنوبورد سواران میتوانند با استفاده از لوله ی ۹۰ متری ای بر روی مهارت های نمایشی شان تمرین کنند. وجود هزاران جانور دریایی و صدها کوسه باعث زیبایی این محیط شود.البته شما میتوانید بخشی از این آکواریوم را به رایگان داخل دبی مال تماشا کنید؛ اما اگر میخواهید بیشتر لذت ببرید، باید وارد تونل مخصوص آکواریوم درعمق یازده متری شوید. به کار بردن نورافکن های رنگارنگ و زیبا باعث شده این آبنما از فاصله چند ده کیلومتری قابل مشاهده باشد و نمای زیبایی به شهر دبی بدهد. این غذا به سادگی و در زمان کم آماده می شود و نوعی املت به حساب می آید. این مکان یک سرگرمی عالی را برای همه از جمله بچه ها فراهم می کند. دیدنیها و تفریحات دبی در نوع خود بینظیر هستند و لحظات شاد و هیجانانگیزی را برای گردشگران فراهم میکنند. در صورتی که بخواهید بدون بلیط ویزا بگیرید، از شما یک چک ضمانت هم دریافت میکنند. و تیمی از مربیان به شما در جهت یادگیری و لذت بردن از اسکی سواری و اسنوبورد کمک میکنند. این نوع ویزای تحصیلی به متقاضیان استفاده از فرصت های مطالعاتی، گذراندن دوره های کارآموزی، سفرهای تابستانه کاری یا درسی و…

لازم به ذکر است برای دسترسی آسان به جاذبه های این شهر و سفری مقرون به صرفه، می توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی مجموعه کافه رنت استفاده کنید. بنابراین اگر برای تابستان امسال برای سفر به دبی برنامهریزی کردهاید، بهتر است با بهترین سواحل دبی هم آشنا باشید. همچنین سقف رستوران Junsui برج العرب با بیش از بیست هزار کریستال سواروسکی پوشیده شده است، که بزرگترین پوشش کریستالی در نوع خود است. دلفین بی دبی که در آتلانتیس پالم واقع شده، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا و یکی از محبوبترین دیدنیهای دبی است. این پارك آبی شامل استخر مارپیچ، استراحتگاه كنار استخر، محفظه بازی و استخر كودكان است. این یک محصول عجیب و خوشمزه است که فقط توسط یک کارخانه به نام Al Nassma تولید میشود. در ساحل نهر دبی قرار گرفته و با زیربنای 205 هزار متر مربع (که درست به اندازه یک زمین فوتبال می­ باشد) یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می رود. که یکی از بزرگترین شهر بازی های سرپوشیده دنیا می باشد . فروشگاههای ابن بطوطه مال ارائه دهندهی کالاهایی مانند پوشاک و کیف وکفش با برندهای معروف و محبوب دنیا نظیر ال سی واکیکی، کوتون، گپ، مکس، نیویورکر، مام اند می، پیوکت، ساکر کیدز، آیکانیک، اف اند اف و همینطور اکو، میلانو، آدیداس، کلارکز و پاریس هیلتون میباشد. بنابراین شما در دبی، بیابانهای حفاظتشده بسیاری را پیدا خواهید کرد که شامل گونههای گیاهی و حیوانات خاص مانند غزال عربی و … زمانی که به پاییز میرسیم، بسیاری از گردشگران تمایل دارند در بهترین سواحل دبی به شنا بپردازند. در نظر داشته باشید که خدمه غواصی آکواریوم میتوانند فیلم گوپرو را نگه دارند و به شما ندهند؛ البته هزینه گوپرو را به شما برمیگردانند. آکواریوم دبی دارای تونلی زیبا است که سرزمین پهناور اقیانوس را نایان می کند.

امارات با ریشه هایی که در فرهنگ اسلامی دارد، روابط قویی با سایر جهان عرب و جهان اسلام برقرار کرده است. ساعت کار دهکده :شنبه تا چهارشنبه از ساعت 3.30 عصر الی 12 شب و پنجشنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی از ساعت 3.30 عصر الی 1 شب میباشد. تورهای مخصوص رانندگی در سه زمان صبح، ظهر و شب برگزار میشوند و شما را به دل صحرا میبرند.به علاوه این، شتر سواری، اسکی روی شن، تماشای غروب آفتاب و خوردن یک وعده غذا در این مکانها را نیز فراموش نکنید! همچنین برف پاش هایی روی سقف تعبیه شده که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین اسکی می ریزند. تمامی مواد خوب پخته و باهم میکس می شوند، در نهایت مخلوط بدست آمده را در کاسه می ریزند و سرو می کنند. این غذا در امارات متحده ی عربی با گوشت خوب کباب، و طعم دار شده پخته می شود. یکی دیگر از ویژگیهای خوب این مرکز خرید این است که در هر طبقهای که باشید، میتوانید به راحتی به پارکینگ دسترسی داشته باشید. شهر آرام و بسیار ثروتمند ابوظبی ‘Corniche’ نسبت به شهر دبی، توریست کمتری به خود جذب می کند.

اگر به کویر، شبهای آرام و پرستاره علاقهمند هستید، پیشنهاد میکنیم که به یکی از تورهای صحرانوردی سافاری بروید. خوراک ماهی دودی مکرل هم به عنوان میان وعده و هم وعده ی غذای اصلی استفاده می شود. این مجموعه با کادری مجرب و متعهد و همکاری با بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی متنوع، در حال حاضر ارائه بهترین خدمات به شرکت های مسافرتی داخلی و بین المللی را بر عهده داشته و با استفاده از دانش و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر به جلب رضایت کامل مشتریان خود می اندیشد. و بهتر از از اتوبوس استفاده کنید، اتوبوس شماره 66 و 67نیز برای انتقال مسافران به این مرکز آماده ارائه خدمات می باشد. به همین دلیل بلیط سفر به دبی از پرفروشترین و محبوبترین پروازهای خارجی در میان گردشگران است. مرکز تجارت جهانی یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به لباس، خرید از برند های لوکس و غذا علاقه دارند. از مواد اصلی آن می توان به تخم مرغ، گوجه فرنگی، سیب زمینی، بادمجان و سیر اشاره کرد. اگر از چندین نفر این سوال را بپرسیم که فکر می کند دلیل افزایش میزان خرید بلیط هواپیما دبی و پیشرفت صنعت گردشگری این شهر چیست، شاید اکثر این افراد به وجود مکان هایی مثل برج العرب و جمیرا در این شهر اشاره کنند. البته با خط مترو ۶۶ نیز می توانید به اوت لت مال رفته ولی کمی پیاده روی از ایستگاه مدنظر تا ساختمان اوت لت مال دبی وجود دارد. عمق زیاد این خور، نبودِ دیگر پدیدههای آبی را در این شهر بیابانی جبران میکند و باعث شده که کشتیها روی این خلیج حرکت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در دو شنبه 17 مهر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi