وردپرس چیست؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








وردپرس چیست؟


وردپرس (سیستم مدیریت محتوا: CMS) یک سیستم مدیریت محتوا بر پایه PHP و MySQL است. ویژگی های اصلی وردپرس کاملا باز و رایگان است و امکان استفاده از قالب ها و افزونه های مختلف قدرت خاصی به آن بخشیده است به طوری که 14.7 درصد از میلیون وب سایت پربازدید ارائه شده توسط الکسا امروزه از وردپرس استفاده می کنند.

وردپرس اولین بار در سال 2003 معرفی شد و از زمان انتشار آن در سال 2011، وردپرس 3.0 بیش از 65 میلیون بار دانلود شده است.

ماشین نه وردپرس

کاربران وردپرس Zhaket.com  می توانند با نصب و اجرای یک تم یا تم های وردپرس ظاهر و عملکرد سایت خود را بدون تغییر محتوای صفحه کنترل کنند. شما می توانید از قالب وردپرس همانطور که هست استفاده کنید یا با استفاده از دانش ویرایش و کدنویسی وردپرس تغییراتی را که نیاز دارید ایجاد کنید.

افزونه وردپرس

یک پلاگین وردپرس به شما امکان می دهد بدون تغییر رابط اصلی ویژگی های بیشتری را به آن اضافه کنید.در حال حاضر بیش از 22000 افزونه وردپرس منتشر شده است که شامل ویژگی هایی مانند فرم های تماس، تقویم و ساعت، گالری تصاویر و غیره می شود.

برخی از ویژگی های اساسی وردپرس

ثبت نام در محل

معرفی برخی از مدیران و نویسندگان

بخش محتوا

پست ها و صفحات را اضافه کنید

از gzip استفاده کنید

سیستم نظرات مقاله

تقویم و ساعت را تنظیم و نمایش دهید

یک خبرنامه وردپرس بفرستید

از صفحات خاص فقط برای اعضا بازدید کنید

چرا وردپرس را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید یک وب سایت جدید برای خود راه اندازی کنید یا یک وب سایت بسیار قدیمی و ناکارآمد دارید، وردپرس راه حل مناسبی برای شماست. سه نکته مهم برای هر وب سایتی که وردپرس امروز به شما ارائه می دهد وجود دارد:

سئو و سرعت خوب

فرصتی برای ارتباط با شبکه های اجتماعی

نمایش دقیق در دستگاه های تلفن همراه و تبلت

صاحبان وب سایت و مشاغل دوست ندارند برای هر تغییر کوچکی در سایت به یک شرکت طراحی مراجعه کنند و چندین بار در سال برای به روز رسانی سایت خود وقت بگذارند، بلکه می خواهند کنترل بیشتری بر محتوای سایت خود داشته باشند. بنابراین سادگی و قدرت مدیریت وب سایت بسیار حائز اهمیت است و دقیقا از این منظر است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس برتری خود را نشان می دهد.

در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چرا وردپرس معیارهای پذیرش جهانی را دارد. اما قبل از آن پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید.

مزایای وردپرس

کاهش هزینه - دیگر نیازی نیست برای تمام تغییرات متنی یا گرافیکی وب سایت خود به سراغ طراح وب سایت خود بروید و هر بار زمان و هزینه زیادی را صرف کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید به راحتی تغییراتی ایجاد کنید و وردپرس این امکان را به شما می دهد که مقالات و صفحات جدید اضافه کنید.

زیبایی شناسی سایت - وردپرس هزاران تم مختلف را به شما ارائه می دهد (بسیاری از این قالب ها رایگان هستند، اما بهترین آنها همیشه هزینه دارند) که می توانید از آنها برای تعیین ظاهر سایت با توجه به صنعت خود استفاده کنید. همچنین با توجه به متن باز بودن  قالب آماده وردپرس و با کمک کارشناسان می توان هر گونه ایده جدید را اضافه کرد.

دسترسی آسان - شما می توانید از هر کامپیوتر و هر کجای دنیا تغییراتی در محتوا و صفحات وردپرس ایجاد کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به هیچ برنامه اضافی نیاز ندارد.

اتصال با شبکه های اجتماعی – وردپرس و افزونه های خارجی آن به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به طور خودکار به شبکه های اجتماعی اصلی مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب متصل کنید و مشتریان را در مورد تغییرات وب سایت خود مطلع کنید.

سئوی آسان – کد نویسی هسته وردپرس به گونه ای انجام می شود که به خوبی توسط گوگل شناسایی و نمایه می شود. با رعایت اصول اولیه سئو در متون خود می توانید خیلی سریع به صفحات برتر گوگل برسید.

به روز رسانی رایگان – برخلاف بسیاری از نرم افزارها، نسخه های جدید وردپرس همیشه رایگان هستند و ارتقاء از نسخه های قبلی به وردپرس جدید سریع و آسان است.

امنیت – با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، می توانید تصاویر و فایل های خود را بدون اتصال به FTP آپلود کنید و دارای خطاهای ورودی باشید.

قابلیت تغییر - با وردپرس، تغییر طراحی و ویژگی های یک وب سایت بدون آسیب رساندن به محتوا آسان و ایمن است. هنگامی که قالب وردپرس خود را تغییر دهید، بازدیدکنندگان شما ظاهری کاملا متفاوت خواهند دید.

با تمام امکانات و قابلیت های رایگان وردپرس، تفاوت سایت شما با دیگران فقط در طراحی، ظاهر خوب، سرعت بالا و سئوی خوب آن خواهد بود. طراحی اولیه، کدنویسی و پیاده سازی محصول وردپرس همگی نیازمند دانش و مهارت کافی است که یک بار پرداخت کرده و سپس سایت وردپرسی خود را مدیریت و به روز خواهید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در شنبه 22 مهر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi