قتل داریوش مهرجویی فیلمساز و همسرش در کرج + جزئیات ماجرا

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








قتل داریوش مهرجویی فیلمساز و همسرش در کرج + جزئیات ماجرا


به گزارش کارمادیو،  ساعتی پیش جسد داریوش مهرجویی و همسرش با ضربات چاقو در منزلشان پیدا شد.

واکنش هنرمند به قتل داریوش مهرجویی و همسرش

هانی طوسلی: «خبرامروز  به قدری وحشتناک، آنقدر عجیب و وحشتناک است که نمی توانم چیزی بگویم، دو ساعت است که این را شنیدم و دارم گریه می کنم، شوکه شده ام و گریه می کنم و به کارگردانی که دوستش دارم فکر می کنم. برای او که خلاق و هنرمند است حضور زیبای او در سینما یک گنج است."

مهراب قاسم خانی: انگار در کابوسی به سر می بریم که هیچ وقت تمام نمی شود. در شبی که هرگز صبح نمی شود. دیگر حتی منتظر طلوع آفتاب هم نیستیم. مشکی برای سیاه. نکبت بعد از نکبت...

منیژه حکمت کارگردان سینما: وای با این همه درد و نگرانی و غم و غم و... چه کنیم؟

مهرزاد دانش، روزنامه‌نگار و منتقد سینما: «وقتی دیدیم حمید هامون از خواندن خبر قمه‌زنی عده‌ای در روزنامه شوکه شده است، از کجا می‌دانیم که 34 سال بعد خودمان هم از خواندن همین خبر شوکه و شوکه می‌شویم. خبر از خالق ما در نیمه های شب ... این چه مزخرفی است؟

توضیح پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

این حادثه شامگاه شنبه (31 مهر) با تماس با پلیس 110 اعلام شد و با حضور ماموران، داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود در زیبادشت به قتل رسیدند. مشکین آباد.

گفته می شود این ماجرا از سوی دختر مهزوی متوفی به پلیس گزارش شده است. تیم تخصصی پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

این حادثه به دلیل نامعلومی توسط فرد یا افرادی ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد نشان می دهد که این قتل ها در نتیجه جراحات ناشی از سلاح سرد صورت گرفته است.

جزئیات جدید قتل مهرجویی و همسرش از دادگستری استان البرز

بنا به اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حوالی ساعت 20:50 برای وی که در جهانشهر کرج بود پیامی ارسال کرد. شنبه 22 اکتبر برای شام به خانه بیایم.

دختر بیچاره مهردزوی حوالی ساعت 22:25 به خانه پدری می رسد و ابتدا زنگ خانه را می زند و وقتی کسی جواب نمی دهد در را با کلید باز می کند و وارد خانه می شود. مونا مهرجویی خاطرنشان کرد: پدر و مادرش با چاقو یا جسم تیز دیگر در گلو کشته شدند.

دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم. دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان به پلیس بازپرسی استان البرز داده شد.

دزدی یا دشمنی شخصی با همسر مهرجویی؟

بررسی های اولیه حاکی از آن است که قاتل مقداری اشیاء قیمتی از منزل مهرجویی به سرقت برده است. ناصرخاکی دادستان فردیس گفت: آثار سرقت در منزل به وضوح قابل مشاهده بود و حتی طلاهای خانم محمدی فر نیز از دست وی ربوده شد. شواهد نشان می دهد روستای مهرجویی امنیت ندارد.

با وجود دوربین‌های ورودی آن، رو به خانه‌ای بیابانی بزرگ و آرام است و سمت راست دیوار شهر است که پشت آن نیز کویر است. خانه او قبل از حمله غارت شده بود و برای نزدیک به 10 ماه زمانی که او اخیرا در فرانسه بود غارت شده بود. از سوی دیگر وحیده محمدی احتمالاً با فر مصر مهرجویی دشمنی شخصی دارد.

چند روز قبل از این فاجعه، همسر مهرجویی با انتشار استوری در اینستاگرامش از حمله فردی به خانه اش و تهدید او با چاقو خبر داد. نزدیکان همسر وی نیز گفته اند که این درگیری ممکن است سابقه ای با آن فرد داشته باشد. این فرض خصومت را تقویت می کند.

البته رئیس کل دادگستری البرز گفت که در این خصوص هیچ شکایتی در دادگاه عمومی فردی یا نیروی انتظامی وجود ندارد، بنابراین پلیس یا قوه قضائیه می توانند وارد این موضوع شوند.

اولین اطلاعات از قتل داریوش مهرجویی و همسرش

تحقیقات در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش همچنان ادامه دارد زیرا به نظر می رسد عاملان این قتل رهبر را قبل از همسرش کشته اند.

به گزارش سایت جنایی، بر اساس اطلاعات به دست آمده، وضعیت اجساد نشان می داد که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شده است. عاملان با چوبی که به نظر می رسد متعلق به یک درخت گیلاس است، به سر او زدند و لکه های خون روی این چوب مشاهده شد. بعد از گیج شدن داریوش مهرجویی، رگش را بریدند و جسدش را جلوی آشپزخانه گذاشتند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق های خواب پیدا شد. گلوی او نیز بریده شده بود اما آثار روی بدن این زن نشان می داد که او با قاتلان درگیر شده و دست و پاهایش شکسته است.

ممکن است با صدای دعوای مهاجمان بر سر قتل همسرش از خواب بیدار شده و حالت دفاعی به خود بگیرد.

دو نفر در ارتباط با قتل داریش مهرجویی دستگیر شدند

سخنگوی فرجا: (به روز رسانی در 23 مهر)

تمامی اطلاعات و مدارک موجود در محل جنایت توسط کارآگاهان قتل جمع آوری شده و بررسی صحنه جنایت ساعاتی پیش و با تجزیه و تحلیل شواهد جمع آوری شده از محل توسط کارآگاهان به پایان رسید.

تاکنون 4 مظنون شناسایی شده اند که دو نفر از آنها دستگیر و دو نفر دیگر تا ساعات یا دقایقی دیگر دستگیر خواهند شد.

در ویلای مرحوم آقای میادجویی دوربین مداربسته وجود ندارد، دوربین ورودی روستا قبلاً شکسته شده و دوربین های متصل به محوطه توسط کارآگاهان خارج شده است.

سگ های جرم یاب ویژه ردی از زنان را بر اساس رد خون قربانیان در مسیر فرار قاتلان پیدا کردند. بیش از 4 هزار خط تلفن نظارت شد.

7 نفر در پرونده قتل المحرجوی دستگیر شدند

به روز شده در 15:00 در 24 اکتبر

سخنگوی پلیس: تعداد متهمان دستگیر شده در پرونده قتل داریوش مهرجی و همسرش به ۷ نفر رسید.

داریوش مهرجو باغبان ویلا دستگیر شد

اعتماد نوشت: (به روز شده در 25 مهر 1402)

یک منبع آگاه با اشاره به دستگیری چند مظنون پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش از دستگیری باغدار این خانواده خبر داد.

این رسانه همچنین بخشی از مصاحبه منتشرنشده با وحیده محمدی فر (همسر مهرجویی) را منتشر کرد که در آن مرحوم محمدی فر به طور خاص درباره ماجرای باغبان صحبت کرده است.

محمدی فر گل رز:

یک "باغبان" دزدی می کرد. بعداً متوجه شدیم که کشاورز و همسایه ما بوده است. به پلیس گزارش دادیم اما همسایه مان بخشیده شد و آزاد شد. به او گفته شد که باید برادرش را پیدا کرده و به پلیس که دزد و همدست است، تحویل دهند. برادر باغبان من در این شهر کار می کند، چرا باید آزاد باشد؟ ما اینجا از دست این مردان رنج زیادی کشیده‌ایم، اما باید گفت که وقتی صحبت از سنتور و این همه ابزار می‌شود که هیچ هنرمندی نمی‌تواند آن‌ها را بفهمد، کارشان هم دزدی و دزدی است. یک خودی البته وکیل ما آقای سروری موافق است اما ما تصمیم داریم به طرف نگفته باشیم که از او تحقیق می کنیم.

قاتل مهرجوین و همسرش از دستگیری در مرز خودداری کردند.

(به روز شده در 25 اکتبر 1402)

یک مقام آگاه خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در مرز را تکذیب کرد و گفت: این گروه جنایی با دستگیری 10 مظنون و بازجویی از آنها در صدد حل معمای این قتل هستند. این پرونده به صورت شبانه روزی در دست بررسی است و ما در حال بررسی هر فرضیه و سرنخی هستیم.

قاتل «مهرجویی» دستگیر شد

(به روز شده در 27 اکتبر 1402)

سردار کوهنورد مهدی:

دقایقی پیش قاتل اصلی دستگیرشدگان توسط پلیس پس از اقدامات فنی و بازجویی های متقابل شناسایی و تایید شد.

تحقیقات برای شناسایی مسافران و پیشینه پنهان این قتل همچنان ادامه دارد. صحنه جنایت به زودی بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

در رسانه ها قاتل یا قاتلان داریوش مهرجوین و همسرش

بگبان ​​به باجناکس، مظنونین قتل (به روز شده در 27 مهر 1402)

سخنگوی نیروی انتظامی صبح امروز تایید کرد که قاتل اصلی قتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی و دستگیر شده است.

همشهری در این رابطه در فضای مجازی نوشت:

باغبان سابق ویلای مهرجویی که مدت ها با مالباختگان اختلاف داشت، اولین مظنونی بود که توسط پلیس دستگیر شد.

وی همچنین فردی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از منزل مقتول کرد و از زمانی که مقتول متوجه ماجرا شد با آنها درگیر شد. این اختلافات تا جایی ادامه یافت که جنایتکار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرد.

وی با وجود مدارک محکم علیه این مرد، تا ساعت 3 بامداد امروز اعتراف نکرد و قتل داریوش مهرزوی و همسرش را فاش کرد.

وی پس از کشتن قربانیان به سرقت اموالی از منازل آنها اعتراف کرد که تعدادی از آنها توسط پلیس کشف شد.

رکنا همچنین نوشت:

دستیاران داریوش مهرجویی به دلیل اختلاف مالی عامل اصلی جنایت بودند و 3 قاتل را از اتباع خارجی اجیر کردند که مهرجویی و همسرش وحیده محمدی را کشتند. قاتل اصلی در میان قاتلان، باجان ها در اعدام و اعدام شریک بودند.

باجناک هیچ دخالتی در قتل مهجوی ندارد

(به روز شده در 27 اکتبر 1402 - 13:00)

یک منبع پلیس گفت: دست داشتن مرحوم مهجوی در پرونده قتل باجنک تا حد زیادی کذب است.

این منبع آگاه گفت: مظنون اصلی از همدستان داریش مهرجویی نیست و رسانه ها باید از گمانه زنی خودداری کنند تا به زودی کارآگاهان پلیس آگاهی اخبار بیشتری را اعلام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در جمعه 28 مهر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi