تخت خوبه؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








تخت خوبه؟


برخی افراد با استفاده از تختخواب از فضای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند. اما سوال خوب بودن یا نبودن تخت توسط کارشناسان تنیل چوب مورد بررسی قرار گرفته است تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن مزایا و معایب موجود در این نوع تخت، آن را به مشتریان توصیه کنند. مشتریان و خریداران می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاور تانیل چوب بهترین تصمیم را بگیرند.

نظرات مردم در مورد تخت

امروزه در دکوراسیون و چیدمان خانه های مدرن استفاده از تخت های دونفره به جای تخت های یک نفره روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. گفته می شود دلیل اصلی استقبال و محبوبیت آن صرفه جویی در فضای اتاق است. علاوه بر این، کودکان به گهواره نیز علاقه نشان می دهند. البته هستند کسانی که با این ایده مخالف هستند و برخی معتقدند خرید تخت برای خانواده مناسب نیست. اما چرا این رد؟ در واقع مشکل اینجاست که تخت دو نفره علاوه بر اینکه فضای کمی از اتاق را اشغال می کند، فضای بازی کودکان را نیز گسترش می دهد. اما این تخت در کنار مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، معایبی نیز دارد که در خرید تشک باید به آن ها توجه داشته باشید.

چرا می گویند تخت خوب نیست؟

چند دلیل وجود دارد که تخت دو نفره مناسب نیست:

برخی از والدین معتقدند که اگر کودک در طبقه دوم بخوابد، نمی توانند از خواب او مطمئن باشند. آنها می ترسند که کودک در هر زمانی از ارتفاع سقوط کند. در واقع ارتفاع بین بستر بالایی و خاک نگران کننده است و این مشکل توسط کارشناسان کارخانه تانیل حل می شود. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت‌های دوطبقه تولیدی باید دارای قفل باشند تا از سقوط فرد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دوم وضعیت ناراحت کننده و متشنج فردی است که در رختخواب می خوابد. اغلب این افراد به سقف نزدیک هستند و این احتمال وجود دارد که شرایط ناخوشایندی برای آن فرد پیش بیاید. به یک معنا می توان گفت زمانی که فرد در طبقه دوم می خوابد، کیفیت خواب او را تحت تاثیر قرار می دهد. البته برای همه اینطور نیست. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دو طبقه استفاده کنند.

شما نباید اجازه دهید کودکان خردسال در طبقه دوم بخوابند. دسترسی به تخت های طبقه دوم دشوار است و باید از طریق پله یا نردبان به آنها دسترسی داشت. به همین دلیل کودکان بالای 6 سال باید در تخت دوم بخوابند.

اگر فرزندانتان نتوانند در مورد اینکه چه کسی در طبقه دوم بخوابد به توافق برسند، مشکلات و مشاجرات زیادی برایشان پیش می آید. به همین دلیل می توان گفت که تخت دو نفره تفاوت های بین افراد را تقویت می کند.

دلیل فروش بالای تخت های دوطبقه

تانیل چوب، تولید کننده تخت مستقیم، توانسته است تخت های دوطبقه ای را تولید کند. به طور کلی تخت های دو طبقه مزایای زیادی دارند:

ابتدا می توانید از تخت های دوطبقه برای استفاده از فضای اتاق استفاده کنید. وقتی بچه ها بزرگ می شوند یا اتاق های جداگانه دارند، می توانند دو تخت را از هم جدا کرده و مستقل شوند.

خوابیدن دو کودک در یک اتاق به آنها اجازه می دهد تا مفهوم همکاری و اشتراک را درک کنند. برای اینکه بتوانید این امکان را فراهم کنید تخت تخت گزینه مناسبی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید وسایل دیگری مانند لباس، جعبه اسباب بازی و ... را قرار دهید.

تخت های دو طبقه گزینه خوبی برای هتل ها یا مهمانسراها هستند. این بدان معنی است که تخت های دو طبقه فقط برای کودکان نیستند. اما برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است. چوب تانیل همچنین یک تخت دوطبقه با کشوها و کمدهایی در اطراف تخت می سازد که می توانید لباس ها و چیزهای دیگر خود را در آن نگهداری کنید.

آیا ارزش خرید تخت دو طبقه را دارد؟

نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تختخواب دوطبقه نظر قطعی داد زیرا هرکسی نظر خود را دارد و خوب بودن یا نبودن تختخواب دوطبقه به نظر خریدار بستگی دارد. با توجه به مساحت و هدف منزل خود می توانید انواع تخت دو طبقه چوبی تونلی را در طرح های متنوع و زیبا بیابید. برای راهنمایی و خرید با کارشناسان درخت چرم تماس بگیرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در چهار شنبه 8 آذر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi