سمپاش مرغ چیست و چرا به آن نیاز دارم؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








سمپاش مرغ چیست و چرا به آن نیاز دارم؟


صنایع دام و طیور بسیار حساس هستند زیرا مستقیماً با موجودات زنده سروکار دارند و اطمینان از دمای مناسب و شرایط محیطی برای این موجودات مهم است. از آنجایی که این صنعت روز به روز با پیشرفت های چشمگیری همراه است، سیستم مه پاش طیور یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که وارد این عرصه شده است. این سیستم با تامین هوای مرطوب، خنک و تمیز باعث افزایش راندمان دام و طیور می شود. بنابراین برای بهبود شرایط محیطی در مرغداری خود اکیداً توصیه می کنیم که این سیستم و تجهیزات مه پاش طیور را از بازرگانی آب نیرو با بهترین قیمت خریداری کنید.

اهمیت استفاده از سیستم مه پاش پرنده

نقش سیستم مه پاش طیور تنظیم دمای محیط طیور است. مانند سایر موجودات زنده، جوجه ها برای رشد خوب نیاز به محیطی راحت و دمای مناسب دارند. عدم تنظیم دما و شرایط محیطی مناسب می تواند تغذیه طیور و کیفیت گوشت را به خطر بیندازد. همچنین دمای بالا خطر انتقال بیماری را در پرندگان افزایش می دهد و خسارت های جبران ناپذیری به مرغداری وارد می کند.

علاوه بر این، به دلیل اینکه جوجه ها در فضای محدودی متمرکز و به تعداد زیاد هستند، مقدار زیادی گرد و غبار و کثیفی در هوا وجود دارد. این ذرات می توانند باعث ایجاد بیماری و آسیب به کیفیت و سلامت محیط طیور شوند. سیستم مه به این ذرات کمک می کند تا در هوا جذب شده و به زمین بیفتند. بوی نامطبوع مرغداری نیز یکی از عوامل مهم سنجش کیفیت و سلامت محیط است. از آنجا که در اتاق مشترک جوجه ها وجود دارد، می تواند بوی نامطبوعی ایجاد کند و باعث ناراحتی ساکنان شود. بنابراین استفاده از سیستم های خنک کننده و مرطوب کننده هوا می تواند به کنترل بوی نامطبوع و بهبود شرایط در مرغداری ها کمک کند.

مشکلات عدم استفاده از این سیستم در مرغداری چیست؟

ممکن است فکر کنید که استفاده از ماست مرغی چندان ضروری نیست و می توانید از خرید آن صرف نظر کنید. اما باید بدانید که این درست نیست! عدم استفاده از سیستم های مرطوب کننده مانند مه پاش در خانه های دام و طیور می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد که در ادامه به شرح آن می پردازیم. با خرید این سیستم کارایی بالایی در مرغداری خود خواهید داشت و گام بزرگی در صنعت طیور بردارید. اما در غیر این صورت، عدم ایجاد رطوبت در این محیط می تواند اثرات جبران ناپذیری برای شما به جای بگذارد، از جمله:

کاهش سایز و وزن مرغ

کم آبی و از دست دادن آب در جوجه ها

تعداد تخم های گذاشته شده در گاو را کاهش دهید

تولید کاهش می یابد، رشد کاهش می یابد و در نتیجه درآمد کاهش می یابد

باعث چسبندگی به مقعد مرغ می شود

افزایش دمای بدن جوجه ها و تشنگی آنها به ویژه در فصل گرم سال

تشکیل هوای خشک در فصول سرد سال

کمبود رطوبت باعث شوک گرمایی می شود که منجر به بی قراری و اتوفوبیا می شود.

قیمت مرغ کاهش می یابد
https://arse3.ir/38314-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1
قیمت ها بسته به نوع و کارایی هر سیستم مه پاش متفاوت است. علاوه بر این، عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر قیمت خرید دستگاه سمپاش طیور تأثیر بگذارد. کیفیت، کارایی، ظرفیت و استانداردهای موجود ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصول شود. البته در نظر داشته باشید که قیمت کمتر از استاندارد بازار طبیعی نیست و به کیفیت محصول شک دارید.

خرید مه مرغی در سایت آب نیرو

برای سهولت در خرید دستگاه مه پاش طیور، گزینه خرید آنلاین در سایت آب نرو iran-pump.com موجود است. با مراجعه به واحد فروش می توانید به راحتی مه پاش های مرغ مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین سایت ما اطلاعات کاملی در مورد مشخصات انواع مه پاش ها دارد و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید جهت ارائه راهنمایی های لازم با ما تماس بگیرید. کلیه نمونه های تجهیزات دود مرغ در کاتالوگ فروش ما دارای کیفیت و کارایی بالا بوده و مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است. با بازرگانی آب نرو محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه دریافت کنید.

نتیجه گیری

اکنون می دانید که عدم استفاده از سمپاش می تواند آسیب جدی ایجاد کند. هنگام خرید به انتخاب محصول با ویژگی های بهینه توجه کنید. زیرا افرادی در بازار هستند که می توانند محصولات تقلبی را با قیمت کمتری عرضه کنند تا توجه خریدار را جلب کنند. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از کاهش رطوبت، حتما از این سیستم در مرغداری خود استفاده کنید. این سیستم ها بهترین شرایط را برای نگهداری جوجه ها ایجاد می کنند و بر کیفیت محصول تاثیر مثبت می گذارند. شرکت بازرگانی پمپ ایران به شما این اطمینان را می دهد که قطعا از انتخاب و استفاده از سمپاش ها در مرغداری پشیمان نخواهید شد; زیرا در بسیاری از موارد استفاده از این سیستم ها یکی از الزامات اساسی محسوب می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 17 بهمن 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi