اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ در حال افزایش است

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ در حال افزایش است


این مقاله در مورد سوالات و نگرانی های بیماران در مورد طول آلت تناسلی نوشته شده است تا افراد بیشتری دغدغه های خود را بخوانند و گول تبلیغاتی را که مبنای علمی ندارند نخورند. بیشتر مردان، به ویژه مردان جوان، نگران طول آلت تناسلی خود و مشکلاتی هستند که ممکن است ایجاد کنند.

اما در بیشتر این موارد جای نگرانی نیست و افزایش سایز آلت کاملاً در محدوده طبیعی است. معیارهای مختلفی برای اندازه گیری طول آلت تناسلی مانند طول آلت تناسلی در حالت نعوظ کامل یا عدم نعوظ و غیره استفاده می شود، اما اندازه گیری که توسط فوق تخصص اورولوژی بیش از سایر موارد تایید شده است، اندازه گیری است. طول آلت تناسلی در صورت کشیده شدن با دست (طول آلت تناسلی مرده)


این اندازه برای بزرگسالان از 10 تا 16.5 سانتی متر است.

اورفو (سانتی متر)

کودک 0.4 + 3

1-2 سالگی 0.8 + 4.7

5-6 سال 0.9+6

10-11 سال 1.1 + 6

بزرگسالان 1.6 + 13.3

در این میان به جز زمانی که آلت تناسلی در چربی ریشه پنهان شده باشد و با کاهش وزن و در برخی موارد با از بین بردن چربی های اضافی می توان طول آلت تناسلی را افزایش داد، هیچ روش 100% اثبات شده دیگری و بسیاری وجود ندارد. قرص روغن ها و نوشیدنی هایی که در اینترنت، فروشگاه ها، شبکه های ماهواره ای و ... تبلیغ می شوند تجاری بوده و اکثرا مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیستند.

علاوه بر این، بسیاری از آنها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند. بنابراین استفاده از آن توصیه نمی شود و علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی ندارد می تواند عوارضی را برای بیمار به همراه داشته باشد. اخیراً تحقیقاتی در مورد اکستندرهایی که از طریق کشش مکانیکی باعث افزایش طول اندام می شوند انجام شده است که برخی از آنها طول اندام را تایید کرده است، اما عوارض کوتاه مدت و بلندمدت این دستگاه ها و اینکه آیا می توان از آنها به عنوان روشی ایمن و ساده برای داوطلبان استفاده کرد. . استفاده از آنها مشخص نیست، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در پنج شنبه 17 اسفند 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi